اخبار

سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات:

فعالیت دفاتر پیشخوان به‌دقت رصد می‌شود

فعالیت دفاتر پیشخوان به‌دقت رصد می‌شود
سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان، بر لزوم نظارت دقیق به عملکرد دفاتر جهت انجام کامل وظایف تأکید کرد و گفت: میزان تخلفات دفاتر در استان قزوین کمتر از میانگین کشوری است بااین‌حال رسیدگی دقیق به شکایات مردمی برای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات، از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین، مرتضی شهامی سرپرست اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: بررسی کیفیت ارائه خدمات دولت در دفاتر و رسیدگی به شکایات مربوطه، از وظایف این کمیته است که بایستی با همکاری کلیه اعضا و همچنین دستگاه‌های خدمت رسان به نحو کامل اجرایی شود.

وی به انواع تخلفات مورد رسیدگی در این کمیته اشاره کرد و گفت: تخلفات دارنده پروانه و دستگاه خدمات دهنده به جهت عدم رعایت مفاد قرارداد منعقدشده و دستورالعمل‌های اجرایی دستگاه خدمات دهنده، عدم رعایت مفاد و شرایط پروانه و تخلف در نحوه ارائه خدمات، از موارد قابل‌طرح و رسیدگی در این کمیته است.

شهامی با توجه به تنوع خدمات در حال ارائه در دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی استان، نقش ناظرین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را در این زمینه بسیار مهم دانست و تصریح کرد: نظارت تخصصی بر خدمات واگذارشده از سوی دستگاه‌های اجرایی به دفاتر بر عهده دستگاه مربوطه است. دارندگان پروانه نیز مکلف‌اند کلیه شرایط، ضوابط و تعهدات مندرج در اصول حاکم، مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و دستورالعمل‌های مرتبط را رعایت و اجرا کنند.

بر اساس این گزارش، در کمیته استانی رسیدگی به تخلفات و اعمال مقررات دفاتر، گزارشات و شکایات دریافتی بر اساس اسناد و مدارک واصله و دفاعیات دارندگان پروانه موردبررسی قرار گرفت و نتایج حاصل از بررسی مستندات یادشده، جهت تصمیم‌گیری نهایی به کمیته کشوری ارسال شد.
۲۱ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : ۱۰۹

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید